"CВІТОВА КОМПАНІЯ"

NOKIA

Ми хочемо, щоб наші клієнти знали, що якість компанії Nokia – найкраща в галузі. Наша основна мета – пропонувати найкращу продукцію та послуги у галузі, працювати з найбільш лояльними клієнтами, використовуючи найбільш ефективні методи роботи. Ми вважаємо, що якість полягає в тому, щоб задовольняти та перевершувати сподівання клієнтів. В Nokia ми розглядаємо якість цілісно і як невід'ємну частину управління бізнесом. Якість продукції та відносини з клієнтами залежать від якості процесів, які в свою чергу тісно пов’язані з якістю управління. Ключові цілі Nokia по відношенню до якості: бути № 1 у лояльності клієнтів та споживачів бути № 1 в лідерстві продукції операційна перевага Якість та надійність нашої продукції та послуг є найбільш важливими факторами, що ведуть до задоволення та лояльності клієнтів. Розробка продукції доброї якості починається з розуміння вимог клієнтів та створення найкращого досвіду у користувачів. Вся зв’язка, починаючи від постачальників, через R&D, операційну діяльність, продаж та дистрибуцію впливає на кінцевий результат – кожен в цій зв’язці виконує свою роль у досягненні якості. Наш досвід у просуванні продуктів та роботі з клієнтами є результатом нашої щоденної роботи. Управління процесом означає визначення найпростішого шляху створення споживчої вартості з найменшими витратами. Ми обмірковуємо все, що ми робимо, і наші процеси постійно покращуються за рахунок вимірювань та зворотного зв’язку з клієнтами. Якість в менеджменті є життєво необхідним для глобального впровадження інновацій та покращення продуктивності в цілому. Наш підхід до якості – це позиційне мислення, управління процесом та поєднання управління, заснованого на фактах, з лідерством в цінностях. Ми розробили ключові рамки для покращення якості в Nokia, які ми назвали системою управління, що саморегулюється. Це стосується практики управління, що дозволяє нам вести бізнес на постійній, ефективній та основаній на фактах основі. Постійне покращення якості – важлива складова нашого процесу управління. Це є і бізнес-стратегією, і особистою відповідальністю, а також частиною нашої культури цінностей. Але врешті-решт, покращення якості – це дещо більше, ніж те, що можна визначити словами або образами. Це тип мислення. Приймаючи якість особисто, ми в змозі надавати якість світового рівня нашим клієнтам. Це джерело нашого натхнення, енергії та стимулу до дії. Приймайте якість особисто! Отдыхаем! Популярний телефон NOKIA 5800 Nokia 5800 XpressMusic — новинка от компании Nokia, которая способна изменить представления о сотовом телефоне. Сенсорный экран и обширный комплекс технических возможностей таких как: WAP, GPRS,Wi-Fi, EDGE, 3G, BlueTooth, МР-3, FM-радио, выход на ТВ, встроенный GPS-навигатор и 3,2-мегапиксельная камера с видеосъемкой, автофокусом и оптикой "Carl Zeiss" в совокупности с обоснованной ценой, делает nokia 5800 самым интересным предложением на рынке сотовых телефонов на весь 2009 год. На данный момент nokia 5800 не имеет конкурентов, сравнить нокиа 5800 можно только с iphone, который имеет лишь 20% функциональности nokia 5800, а стоит в два раза дороже. Отличная автономность Литий-ионная АКБ BL-5J имеет внушительную емкость 1320 мАч. Этого должно хватить на обеспечение аппарата энергией в режиме ожидания до 406 часов, а затянувшийся разговор может продолжаться до 9 часов. Но что важнее для меломанов – вы можете слушать музыку без перерыва до 35 часов! При тестировании телефона в стандартных условиях работы, он показал результат на уровне 3-4 суток. Хороший показатель.Отличная автономность Литий-ионная АКБ BL-5J имеет внушительную емкость 1320 мАч. Этого должно хватить на обеспечение аппарата энергией в режиме ожидания до 406 часов, а затянувшийся разговор может продолжаться до 9 часов. Но что важнее для меломанов – вы можете слушать музыку без перерыва до 35 часов! При тестировании телефона в стандартных условиях работы, он показал результат на уровне 3-4 суток. Хороший показатель. Отдыхаем! Якість є головним елементом бренду Nokia – дуже людяні технології. Ми хочемо, щоб наші клієнти знали, що якість компанії Nokia – найкраща в галузі. Наша основна мета – пропонувати найкращу продукцію та послуги у галузі, працювати з найбільш лояльними клієнтами, використовуючи найбільш ефективні методи роботи. Ми вважаємо, що якість полягає в тому, щоб задовольняти та перевершувати сподівання клієнтів. В Nokia ми розглядаємо якість цілісно і як невід'ємну частину управління бізнесом. Якість продукції та відносини з клієнтами залежать від якості процесів, які в свою чергу тісно пов’язані з якістю управління. Ключові цілі Nokia по відношенню до якості: бути № 1 у лояльності клієнтів та споживачів бути № 1 в лідерстві продукції операційна перевага Якість та надійність нашої продукції та послуг є найбільш важливими факторами, що ведуть до задоволення та лояльності клієнтів. Розробка продукції доброї якості починається з розуміння вимог клієнтів та створення найкращого досвіду у користувачів. Вся зв’язка, починаючи від постачальників, через R&D, операційну діяльність, продаж та дистрибуцію впливає на кінцевий результат – кожен в цій зв’язці виконує свою роль у досягненні якості. Наш досвід у просуванні продуктів та роботі з клієнтами є результатом нашої щоденної роботи. Управління процесом означає визначення найпростішого шляху створення споживчої вартості з найменшими витратами. Ми обмірковуємо все, що ми робимо, і наші процеси постійно покращуються за рахунок вимірювань та зворотного зв’язку з клієнтами. Якість в менеджменті є життєво необхідним для глобального впровадження інновацій та покращення продуктивності в цілому. Наш підхід до якості – це позиційне мислення, управління процесом та поєднання управління, заснованого на фактах, з лідерством в цінностях. Ми розробили ключові рамки для покращення якості в Nokia, які ми назвали системою управління, що саморегулюється. Це стосується практики управління, що дозволяє нам вести бізнес на постійній, ефективній та основаній на фактах основі. Постійне покращення якості – важлива складова нашого процесу управління. Це є і бізнес-стратегією, і особистою відповідальністю, а також частиною нашої культури цінностей. Але врешті-решт, покращення якості – це дещо більше, ніж те, що можна визначити словами або образами. Це тип мислення. Приймаючи якість особисто, ми в змозі надавати якість світового рівня нашим клієнтам. Це джерело нашого натхнення, енергії та стимулу до дії. Приймайте якість особисто! Отдыхаем! Отдыхаем!

Nokia 3310

Nokia 1100

Nokia 6700

Nokia 6233

Nokia N96

Nokia C7